Monday, February 14, 2011

who is in my heart??

the most IMPORTANT person in my life

they are,

1st
parents

2nd
adik beradik/family

3rd
a) encek tuan
b) frens

BUT, the most ever and forever important in my life is my CREATOR

pada dia lah sy mohon agar melindungi mak ayah, adik beradik di mana saja mereka berada kerana sy jauh dr family dan xdapat nk jaga mereka 24/7

pada dia juga lah saya mohon agar encek tuan dan cik puan akan bersatu,
agar encek tuan menjadi insan yg terbaik utk cik puan and vice versa

pada dia jugalah saya mengadu kalau ada masalah dgn frens

dan yg paling penting pada dia aku luahkan segala isi hati, harapan, impian, petunjuk xkira masa aku susah atau senang... maafkan aku kerana x perfect =(



only HE loves me
from the start, forever and till the end
kerana cintaNYA, aku mencintai mereka


i love u so much allah



p/s:
ok, saya juga sayangkan para nabi dan para sahabat dan mereka yg sangat determined memperjuangkan islam... sy harap, ilmu/pengetahuan sy tentang mereka juga akan bertambah=)

No comments:

Post a Comment