Friday, September 10, 2010

sayu di pagi raya....

sedih....

itu yg aku rasa di pagi raya

bukan sebab sedih kerana pemergian insan tersayang
bukan sedih sebab xdapat duit raya banyak2
bukan sedih sebab kene marah mak ayah sbb lambat bersiap
bukan juga sedih sebab boifren tinggalkan dek kerana sonok sgt beraya di kampung halaman
bukan sedih sebab kene halau dgn tuan umah msa tgh kutip duit raya

aku sedih kerana ......

tudung raya aku still komot yg teramat sgt walau aku gosok dekat 1 jam oke!!!!!

mana xhangin aku

tgh membuak2 semangat raya tetiba pg2 tu tudung wat hal lak
puas aku simbah tudung dgn air paip, air hujan, air+ daia,

even, aku rendam dlm air mata aku ni pon still komot... aku xfaham kain jenis apa abg lorong arked tu jual
memang sengaja nk kenekan aku agaknya

perghh... sabar2

pape pon...
kepada abg arked yg bajet dh handal jual tudung dekat 10 tahun
selamat hari raya aku ucapkan

aku harap pasni aku leh jmpa ko lg sbb rasa mcm nk membebel je kt ko psl tudung ko ni

-end-

No comments:

Post a Comment